woho

Fick världens skönaste känsla igår :} går knappt att förklara för det låter nog ganska löjligt, men jag ska försöka.. Sen jag blev singel och sådär förra året så har jag ofta känt mig lyckligare på något sätt, än jag va när jag var i ett förhållande. svårt att förklara kanske, men har liksom känt att jag tar allt mycket lättare nu än förr, är mer glad rakt igenom och gråter knappt. livet flyter liksom på jättebra känns det som.. MEN jag har trott att det bara va jag som märkte av detta, och att det kanske var något som jag liksom "hittade på" eller så, inbillade mig liksom. men har fått höra från en mängd olika håll, från klasskompisar, familj, övriga vänner o tillomed från lärare att jag verkar lyckligare och mer lättsam, glad, öppen och tillfreds med livet, senast igår sa en klasskompis det till mig. och jag tror inte jag kan förklara hur glad jag blir av att höra sånt, det får mig att inse att allt händer av en mening liksom :} och att mitt liv är sååå mkt bättre nu! woho!


Kommentarer
Postat av: sofia

åh, det är ju brabrabra :) som att allting, ja allt, är nästan perfekt? ;)

vill också få in den där känslan, (för mig är de snarare tvärtom), tell me, how do you dooo? :)

2009-03-18 @ 01:13:21
URL: http://sofiaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0