the weeekend

jaaaaa hörrönini jag uppdaterar aldrig :) urzäkta moi så hemzzzk muchos! min helg har bestått av födelsedagsmiddag + fest i alestugan för carolina och jenny :) gick på pencillinus (vilket jag fortf gör) och febern kom på besök så kvällen blev inte jättelång men det va trevligt iaf så tack ♥ lördagen bestod först av underbart PLUGG! jag eeelskar skolan! no i am too coooool for school actually! menmen va ska man göra när man ligger fasligt mycket efter? sen på kvällen efter en god trerätters middag träffade jag fröken stängsel (carolina med andra ord) vi myzte, kollade resor osv. SOMMAREN '09 HERE WE COME TYPISH! denna dag har bestått av mer plugg :) men nu är jag klar med båda idrottsuppgifterna, engelskafilmanalysen och läst lite i svenskboken (OBS KORREKT SVENSKA OBS) så nu tänkte jag unna mig en ovanlig sak, FRITID! ska ta en liten fika med fröken josefine tangen på espresso och sen åka hem och CHILLA! iih skönt! sen väntar en myzig vecka med nk, matte och så. MUMS PÅ DET

/ emma
17 17 17 17!!!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Det är en långhårig chihuahua! =)

2009-03-23 @ 19:56:35
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0