ninni 18 år!

idag är det en mycket stor dag :)
min allra allra finaste underbaraste och bästa vän NINNI fyller 18 år <3
vi började fira det i skuulan med en fin banantårta som vi tjejer köpt :} 
sen ikväll blir det middag på harrys, då ska hon även 2 små paketisar av mig

jag har redan sagt 100 ggr hur underbar ninni är, och det behövs knappt skrivas här. hon är som en syster, ibland bråkar vi så det ryker om det men för det mesta är vi bara bäst! ninni har aldrig övergett mig på något sätt, när jag behövt en axel att gråta emot har hon varit där, alltid. tillochmed när hon gjort annat o bestämt annat har hon funnits där. uppskattar det mer än något annat. att ha en vän som finns där i vått och torrt, aldrig utan ninni!

du måste finnas, du måste. jag lever mitt liv genom dig
jag vore ingenstans, jag vore ingenting, om du inte fanns
jag älskar dig bästis
grattis på din stora dag, vi gör det bäst för ingen förtjänar det mer än du :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0