keep up the good work

here I am again.. jag borde verkligen verkligen sätta mig ner med skolböckerna och plugga, men jag hittar på alldeles för många saker jag "måste" göra.. tror många känner igen denna känslan? ;D jag har prov i franska och ledarskap på tisdag & onsdag, har en idrottsgrej som ska in imorgon och läxa i svenska.. alla de grejerna tänkte jag ta tag i idag, extra mkt tid på franskan dock. men istället har jag storstädat typ, städat hela garderoben, städat o plockat upp överallt i rummet, kollat massa avsnitt av 2 and ½ men och the city, läst, handtvättat (!!!) två koftor, listan kan göras lång! allt för att slippa plugga.. så nu sitter jag här och bloggar istället (Y) bra emma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0