ingen soldat

ledarskapsprov i 4 timmar idag då (Y) gick faktiskt bättre än jag förväntade mig... eftersom det där med att plugga verkligen inte varit min grej nu på senaste tiden så gick det inte så bra igår heller.. men jag bestämde mig för att åka till skolan ändå o försöka, och det ångrar jag inte för det var ganska kul =) och jag tycker synd om dom som får ta igen det sen för det går inte riktigt att göra på samma sätt.. vi skrev först G prov, ett prov där man måste ha rätt på alla frågor för att få G då.. frågorna är ganska lätta och svaren ska vara korta :) har 3 av 21 kvar nu så jag klarade 18 vilket jag är nöjd med. efter det satte vi oss i basgruppen o rätta andra gruppers prov, ah sen hade vi typ rollspel och visade upp stadier av grupprocessen. vi va 3 grupper så vi fick skriva reflektioner över de andra 2 gruppernas framträdanden. sen gjorde vi ngt som hette "case" då vi fick en grupproll vi skulle vara och med hjälp av den lösa ngt problem i grupp, 3 grupper igen och man fick analysera det som hände i de 2 andra grupperna. jag kom till skolan och förväntade mig ett jooobbigt skriftligt prov jag inte skulle klara av alls, så jag är jättenöjd för det va roligt =) dock var man heeelt död sen, men nu är jag piggare så jag ska gå o träffa majsing :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0