fear

har sett 3 sjukt bra filmer idag, låt den rätte komma in, en vampyrfilm baserad på boken med samma namn, boken som jag för övrigt älskade! filmen va också jättejättebra och jag blev inte besviken, tvärtom! sen såg jag seven pounds med olivia, också en mkt mkt bra film! will smith är så jävla grym skådespelare =) mysig kväll med olivia dessutom som innehåll fanta, glass med strössel, gurkstavar med dipp och choklad! nu när jag kom hem såg jag twilight, igen. och jag måste nog säga att den va ännu bättre denna gången, fattade alla detaljer och allt sånt mycket bättre nu och hela filmens sammanhang. och jag ÄLSKAR fortfarande edward cullen lika mycket! åh.

nu blir det sova som gäller, ska upp om 6 timmar och gå till tandläkaren 8.20 på studiedagen :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

seven pounds är ap bra!

2009-03-11 @ 22:02:58
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0