usch

typ ett sista inlägg
om mitt själv-hat som denna ångestfyllda bakissöndagen besått av
detta har jag kommit fram till:

jag kan inte hantera alkohol
jag blir jämt alldeles för full
jag blir odräglig som fan när jag dricker
jag lever runt och skiter i allt,
jag skiter fullständigt i vad jag gör
skiter i vad folk tycker
skiter i hur jävla mycket jag kommer ångra mig dagen efter
hur jävla slampig jag kanske kommer känna mig (och nej jag har inte sex med folk så tro inte det)
jag glömmer bort morgondagen helt
jag får ju världens äckligaste ångest dagen efter men det skiter jag i då
minnesluckor, säger då det

alltså visst, jag älskar känslan när man är sådär perfekt full, (som jag va efter vinflaskan men ändå fortsatte) men jag kan ju inte bli det tydligen utan ska alltid vara "over the top". vet inte riktigt när jag ska sluta. en kvinnlig version av mitt ex typ, sen gör jag så fruktansvärt dumma fjortisgrejer och håller på så jag sitter dagen efter med minnesluckor och fet jävla ångest. jag måste dra ner på alkoholen rejält och det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0