try again

usch idag mår jag inte så bra.. blir typ värre varje dag.. hade en jättetrevlig men tidig kväll igår, jag bisse sanne amadeus simon adam felix micke gustav jocke andré alex var och käkade på harrys :) åt kycklingvingar såklart och det va jättekul att träffa "dom gamla". vi borde verkligen ses oftare!! åkte dock hem direkt efter maten eftersom jag inte mådde så bra alls, kollade OTH, sov om vartannat och ugglade mig lite.. denna dagen har mest bestått av att sova.. och OTH. :D har försökt mig på att läsa ett kapitel i kommunikationsboken också, vi har prov på den på onsdag, hela boken då alltså (130 sidor) -.- men ikv har jag nina ninni och caroline ett uppdrag att utföra :O får se hur det går med det.. imorgon blir det skola för mig trots att jag inte mår så bra! man får ju bita ihop, och inget slår ändå körtelfebern ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0