magiskt, men tragiskt

igår var en trevlig dag :) skola först och främst, retorik. det är faktiskt intressant och lärorikt (hittills iallafall) sen gick jag en snabbis i stan med carro och marcelo innan jag åkte hem. väl hemma hjälpte jag mammz att fixa inför kvällen då min morbror o hans tjej anna skulle komma ner från huvudstaden. vi åt min favvorätt och hade trevligt!! synd att han bor så långt bort så att vi knappt träffas.. efter maten tog jag mig bort till jenny för en massa mys, tjejsnack och godis (och lite let's dance) det va ett långt tag sen sist och vi har ju som nyårslöfte att ses mer! vilket är ett måste för det är så mysigt :) vandrade hem så jag kom hem runt 01.20, skulle sova i min systers rum eftersom hans & anna hade mitt rum (med stor säng) loggade in på msn en stund för jag va pigg, och jag pratade med en annan liten UGGLAA till 03.40 ungefär och sen låg jag och läste till 5.. vaknade 11.15 så jag är heelt död idag. tror dessutom jag håller på att bli sjuk, vaknar mer och mer förkyld varje dag. :( har kollat OTH hela dagen nu, säsong 1. jag kände för att kolla om allt och jag fick låna boxen av jenny. =) vid halv 7 ska jag och sanne ner till amadeus och gustav, sen kommer bisse och vid 8 åker vi in till stan och käkar på harrys tillsammans med massa andra :) tror alla ska dra vidare sen men jag åker antagligen direkt hem, känner mig somsagt låångt ifrån kry och jag behöver en hel natts sömn för omväxlighetenes skull och sluta uggla mig :O

you drive me crazy!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, vi måste ses mer ofta!

2009-01-25 @ 18:32:43
URL: http://jennyfalkstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0