hurricane

tänkte att jag kanske ska flumma lite såhär på morgonen! jag börjar nämligen 12.50 på fredagar men trots det ställde jag klockan på 10.00. Jag somnade ändå runt 1 tiden igår så jag har ju fått sova ut. =) då finns det inget härligare än att bara ligga i sängen och ta det lugnt.. så jag ligger här i min underbart sköna säng med min laptop, kollar på E! och dricker juice. underbart! ska ta bussen till skolan om 2 timmar ungefär så jag kan slappa i typ 75 minuter till :D

Snart går vi in i februari månad, det kommer bli roligt men tufft för det är MÅNGA som fyller år.. och det börjar redan på söndag den 1:a då mammas lars fyller år. 2:a jessica, 3:e olivia, 9:onde bisse, 15:onde ak&simon, 18:onde kusin malte och lisette, 19:onde moster, 22:a johan, 23:e rebecca, 27:e therese (nu har jag säkert glömt någon men ja) det är ju en hel del personer som ni ser :D det är precis samma som i oktober. på 7 dagar i oktober fyller 5 av mina nära år. så tack så mycket att jag ska få allt på en gång. haha..

ja själv har jag nu 68 dagar kvar till min 18-årsdag! Minns när jag började "räkna ner", då var det 200 dagar kvar, alltså mer än ett halvår, nu är det 2 månader & 8 dagar kvar. Så tiden har faktiskt gått ganska fort, och den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge :) Halmstads uteliv är ju inte direkt något att hurra för, men det ska bli skönt att kunna gå ut och slippa rädslan att kanske inte komma in bara för att man inte har leg och inte är 18. Det ska bli jätteskönt att kunna gå ut de gångerna det faktiskt händer roliga saker, och om man är jättesugen på att festa men halmstad inte erbjuder en enda rolig hemmafest. då kan man ju gå ut! Sen vill jag vara 18 för att slippa krångla med papper med mamma och sådär, jag kan skriva på allt själv. Jag kan gå på utv.samtal själv, jag bestämmer helt själv över mina egna pengar. jag kan boka en resa utan att hon ska behöva skriva på papper, jag kan ta körkort (även om det kommer ta 100 år till) det ska bli så skönt att kunna bestämma lite över mig själv! även om mamma gjort klart för mig att så länge jag bor under hennes tak så kan jag inte alls göra exakt vad jag vill. så det är ju kört. ;) men jag förstår henne så jag ska sköta mig :) mohha. kan den 8:onde april komma nuuu? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0