harsh times

It takes something more this time.

hatar detta. hur ska man veta vem man kan lita på egentligen? om en av de få personerna som faktiskt vet nästan allt om en, som man pratar med det mesta om och som man faktiskt tror man kan lita på, trots att den personen inte alltid visat sig vara så förtroendeingivande men som man ändå ger en andra chans. bara för att den personen faktiskt är en så jävla underbar vän annars, som man verkligen kan säga ALLT till. och misstag kan alla göra, right? men ja, sen händer det ännu en gång. och jag vet inte ens hur det ligger till denna gången. men jag börjar ju ändå tänka, kan jag lita på den personen? kan jag ens lita på någon? ibland undrar man verkligen och det gör mig så rädd och ledsen att jag ens ska behöva tänka i de här banorna. och om det nu är så att det hänt igen, hur fan gör jag då? att inte vara vän mer är något jag inte heller vill. trots allt vill man inte förlora en av sina nära vänner, eller? åh. fyfan för människor :(

Kommentarer
Postat av: Caroline Carlander

haha ja din bajs :D JAG åt en semla, och jag ska säga dig att den var god! så en sådan ska DU äta med MIG en dag! HUH! <33

2009-01-31 @ 17:47:33
URL: http://carolinecarlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0