fallin'

jag har kommit på 3 saker jag älskar som gör mig gladare just nu: (enbart tv)

först och främst, världens bästa tv-program weeds! om någon missat det så handlar det om nancy botwin, en änka med2 barn som bor i argestic som är en "förort" i Californien. Hennes bror andy bor också med familjen. Hon blir knarklangare och börjar sälja marijuana, sammarbetar med conrad och hans familj och sen händer massa olika saker jämt. weeds har ju visats med 3 avsnitt varje vardagsnatt hela lovet så nu har jag sett alla avsnitt, LÄÄNGTAR efter nästa säsong. ska köpa alla boxar också. om ni inte sett det ska jag fan låna ut mina boxar sen!

nummer 2 då, E! tvkanalen ni vet. världens mest ytliga kanal men det är det jag älskar. där visas en massa olika roliga program dygnet runt så jag stänger knappt av min tv. nästan allt handlar om hollywood och ytlighet, OCH dom visar ingen som helst reklam. (förutom om sina egna program) dom visar girls of the playboy mansion, victoria silvstedt-my perfect life. wild on tara, Dr. 90210, THS, Extreme Hollywood, Daily 10 osv osv osv. the list goes on. det som är ganska roligt är att de verkligen ligger i tid också, visar nyheter samma dag eller dagen efter det hänt, sånt som tar minst 2 veckor att komma hit. så jag är uppdaterad, THS är jätteintressant också, (true hollywood story) såg om europas kungahus i 3 timmar häromnatten. hihi. ytlighet är underbart just nu

nummer 3, ännu mer tv. Dr. 90210 heter programmet x) visas på min älsklingskanal E! det handlar om typ 5 olika plastikkirurger och deras liv, mkt intressant. idag va Dr. Li och hennes man i Thailand och Kina och besökte Dr Li's familjs tempel. operationerna är ganska äckliga faktiskt men berättelsena runt är väldigt intressanta. och man känner sig ganska snygg och smart ibland också. igår va det liksom en man som förminskade sin pung och en kvinna som förminskade sina inre blygdläppar, (de va ett par och gjorde detta tillsammans) sick. analblekning är väldigt vanligt också (?) man börjar ju undra..

sen så är det såklart mina vänner också, mina fina vänner. allt är mörkt nu men ni lyser upp min värld <3

How do you give me so much pleasure,
cause me so much pain?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Analblekning låter fräckt!

2009-01-08 @ 21:15:38
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0