escape

publishme.se har varit väldigt konstigt för mig de senaste dagarna tyvärr så uppdateringen har blivit lidnande.. jag har typ pluggat och umgåtts med mina fina fina vänner :) dessutom så har pluttjohan tagit körkort så jag har fått lite skjuts =) någon nytta får man väl ha av honom.. hih. sen har jag haft min första retoriklektion, intressant att veta va?

kan berätta om min gårdag iallafall för den som är intresserad :D
först så va jag o bisse och kollade på sannes innebandymatch, dom spelade mot viskadalen tror jag och va jätteduktiga :) (sanne är bäst såklart) de vann med 8-0 och jag va så stolt över henne! blev faktiskt väldigt sugen på att spela själv.. vi träffade anna,miki,simon, sofia och jennifer där och efter en stund kom johan också förbi. :) seen åkte jag hem och fixade mig lite för att åka ut till frösa och hämta vin hos johan, sen missade jag bussen tillbaka till rebecca så jag stannade och förfestade med johan, henke, berry och ola. joel kom en stund senare också. det va jättetrevligt att träffa dom och jag hade en del trevliga samtal :) dock svepte jag min vinflaska snabbt där så jag gick på vingliga ben till bussen sen.. väl hemma hos rebecca befann sig nina, carolina, olivia, olivia, rebecca jonna och malin, vi fortsatte drickandet och förfestandet, körde "jag har aldrig", dansade och pratade och hade skitkul. sen började vandringen mot emil där det va fest, en massa gammalt och nytt folk man kände och inte kände och sådär så det va trevligt :) fortsatte ju drickandet så jag va ganska rund om fötterna sen men men men ;D gårdagen är något vi nu ska glömma.. haha! fick en del skador dock..

- blödande skoskav och blåsor på båda hälarna

- skrapad armbåge

- blåmärken på foten (!) och armen

- bula i bakhuvudet

- helt öm på ryggen och rumpan MED MERA


inte så skönt kanske. men ja det va en trevlig kväll så det är smällar man får ta :)


nu ska jag plugga matte, prov imorogn :(

LAATER




jag och världens finaste olivia ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, du är alltid så söt! :)

JA FEST NÄSTA HELG eftersom jag saknar dig, lördag? <3

2009-01-18 @ 19:29:35
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: Sanne

Du är bäst <3

2009-01-20 @ 23:29:21
URL: http://sanfemling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0