don't go

vet att jag skrev att jag skulle uppdatera när jag visste saker
så nu tror ni säkert att jag vet saker
men nej
kände bara för att skriva nonsens
vet mindre än inatt
har legat i 2 timmar och stirrat i elden i brasan
och läst om vartannat
orkar ju ingenting
vill inte ens göra något annat än att läsa, kolla på E! eller ja.. stirra
stirra in i brasan eller taket och bara tänka massa värdelösa tankar
skulle jag ens skriva vad jag tänker hade väl folk börjat undra
kan ju sammanfatta det som så att saker känns fruktansvärt meningslösa
att jag är arg på mig själv för allt konstigt jag gör utan att någon fattar vafan jag håller på med
jag vet inte heller
vet bara att jag inte vill ha det såhär mer


Kommentarer
Postat av: Hanna

What's wrong snutt? <3

2009-01-07 @ 21:20:21
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0