burn

provet i kommunikation gick bra faktiskt :) och va mycket roligare än jag trodde! (ja ett prov kan faktiskt vara roligt, tro det eller ej) vi hade provet i våra basgrupper, i min basgrupp C är det då jag såklart, sen nina, caroline, linda, lars och david också :) men linda var inte med så det va vi 5. vi fick spela "memory" och dra frågor och sen samla på mönster och färger, men när en blev klar så tvingades hela gruppen att sluta, david blev klar först så jag har en fråga kvar nu "vad är dubbla budskap" men den kan jag redan svaret på (a) sen fick vi diskutera 3 olika frågor tillsammans för att nå en högre nivå än godkänt och det gick toppenbra! skönt med något nytt och omväxlande faktiskt eftersom vi har skrifliga prov och inlämningar heeela tiden. men jag gillar samtidigt skriftliga prov för då har man tid att tänka och kan utveckla mer. jag är snart klar med första säsongen av OTH som jag varit duktig och kollat om, har 2 avsnitt kvar av 22 och jag började kolla för 5 dagar sen :D ganska bra jobbat när jag har skolarbete hela tiden, men det är sömnen som blir lidande istället. haha. om det är någon som har några sovtips så får ni gärna komma med det! jag kan ju verkligen inte sova, fast jag vandrar omkring som en zombie dagen efter :( TIPS TACK :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0