60/79

rubriken står för nedräkningar
60 dagar kvar till? ja det kan ni fortsätta undra, något bra som jag lovat mig själv iallafall!
79 dagar kvar till? JO, MIN 18-ÅRSDAG!!! känns som lång tid jag vet men ja, jag klarar nog det. ;D

idag har jag gjort matteprov, och fått ig på mitt matteprov :(
visst, när man pluggar i mindre än en timme sammanlagt ska man väl inte förvänta sig bättre? men lite besviken blev jag allt ändå.. :( har bara fått ig på ett prov i mitt liv tidigare och det va i mitt sämsta ämne spanska. men nu så är det andra gången gillt. inget jag är stolt över alls, tvärtom. men känns som ett litet uppvaknande att jag måste ta tag i skolan och mitt liv! så något bra fick jag väl ut av det också antar jag.. haft sånt fruktansvärt smärtande och bultande skoskav idag att jag knappt har kunnat gå :( så sitter här och lider. caroline var här förut och myste lite, vi bakade kladdkaka :) min sis är verkligen underbar <3 är helt slut idag så sköt upp skolarbetet till morgondagen, annars presterar jag bara ännu sämre och det orkar jag inte. JAG VILL ÅKA PÅ SEMESTER NUUUUUU!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0