we cry

hi there :}
igår mådde jag ju somsagt inte toppen efter kvällen hos hanna, men plugga var jag ändå tvungen att göra så dagen var fullspäckad..mellan 13.00 och 21.40 skrev jag stundtals på min "utredande faktauppsats om renässansen som litterär epok". (haha det låter så smart så jag kan inte sluta säga det) satt inte i 7 timmar direkt men 3-4 tror jag. minst. den andra tiden fikade jag för att fira mammas sambo lars som fyllde år, och åt. när jag sen va klar va jag såååå lättad! går knappt att beskriva. :D så lämnade jag in den idag, FÖRE tolv och allt. är så nöjd med mig själv att jag hann klart igår så jag slipper sitta nu som vissa andra av mina classmatezz gör. har en del annat skolarbete denna veckan dock.. ska fixa repliker och träna in pjäsen Macbeth med min grupp, till på fredag ska jag skriva och träna in ett hyllningstal till min mamma.. (retorik). på måndag nästa vecka har vi matteprov på andragradsfunktioner, jag fattar verkligen INGENTING. och jag kan verkligen inte få IG igen :( matteB borde förbjudas!! varför ska jag kunna göra en graf av en andragradsekvation egentligen? ska inte jobba med något sånt! idag har jag bara tänkt slappa i min säng och inte göra ett skit, är helt slut i huvudet så jag behöver vila, kanske kan göra popcorn också :R

förresten, grattis till jessica som fyller 17 idag :]

I wanna get away, I wanna fly away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0