slide

And I'd give up forever to touch you
'cause I know that you'd feel me somehow
You're the closest to heaven, that I'll ever be
and I don't wanna go home right now

gårdagen med fridaO va mycket mysig :) jag började med lunch med morfis, vi åt på chateau lounge (?) jag åt spagetti bolognese vilket var TRÈS gott :} efter en mysig lunch va jag 500 kr rikare (underbaraste morfar♥) och gick för att möta carolina som lånade ut sin fritidskort och fick låna mitt årskort! så jag skulle kunna komma till fbg gratis höhö. sen kom frida och vi gick runt på stan till halv 4 ungefär! jag köpte 1 klänning, 2 par strumpbyxor, 1 kjol och 1 tisha. UNDERBART att shoppa igen! long time ago now :( vi hann med en snabbisfika på fribergs också innan vi tog bussen till fbg. där va vi ett tag o åkte sen till slöinge där frida tränade fotboll, sen bar det av till halmstad igen :) home sweet home. jag bytte till mjukis sen vandrade vi hem till amadeus =) vi spelade rockband (säger bara 98% på sång höhö) gitarr va jag helt okej på men trummor va inte riktigt min grej.. vi kollade på green street hooligans efter ett antal låtar och runt halv 3 vandrade jag o froo hem till moi och däckade i sängen =) har städat, fixat o en massa nu idag :) kollat DH, lekt med underbara spotify MEDMERA. ikväll ska vi tjejer hem till carolina, käka middag och sen ska vi ha sexparty :D sen får vi se var kvällen tar oss :)


why don't you slide into my room?


Kommentarer
Postat av: sofia

det suger verkligen, känns så sjukt att man vet så mkt om varandra o sen typ, borta...skrev massa till egentligen men tog väck de, tänker inte på vilka som läser min blogg :S iiih... ja, håller med, brukar tänka på den raden av håkan faktiskt, hur den stämmer.



ååh jag vill med shoppa :| är grymt avis på dig nu ska du veta.. <3

2009-02-21 @ 17:37:09
URL: http://sofiaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0