timglas

idag blir en lugn och smått tjurig kväll med två av mina finaste vänner ninni och nina! vi är alla tre på lite halvkonstigt humör så vi får ta ut det på varann helt enkelt :D höhöhö. ne men vi får beklaga oss och försöka pigga upp varann lite =) vad hade jag gjort utan er? imorgon ska jag träffa jenny och ha en pluggdag! matteprov på måndag och ja, det är inte riktigt min starka sida så att säga.. hon däremot går i vg-mvg gruppen så hon kan säkert hjälpa mig litegranna iallafall :) sen är det ny vecka med nya tag, matteprov, macbeth-teater som ska spelas upp och diktanalys på engelska som ska in. ledig på fredagen sen :) blir nog biomys och sen någon fest kanske.. dagen som borde bojkottas inträffar också nästa vecka, alla♥dag..... ska iallafall "fira" den tjejerna, ninni,nina,marica,caroline&carolina. nina och caroline är precis som mig singlar och de andra har blivit övergivna av sina pojkvänner så vi var snälla och inkluderade dom i våra planer =) ...

snart kommer nog N&N :) ha en trevlig kväll
/ems
60 dagar kvar, 2 månader imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Marica

ni är så snälla och låter oss övergivna vara med :O

2009-02-07 @ 22:26:42
Postat av: NINA

vi är faktiskt väldigt snälla, marcia! :O

och det var en himla mysig kväll! :)

2009-02-08 @ 14:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0