svååårt

jag sitter här och ska börja fila på mitt hyllningstal som ska lämnas in och framföras imorgon på retoriken.. Jag har bestämt mig för att hylla något så "simpelt" och vanligt som Mamma. världens bästa mamma dock <3 Ganska lätt eftersom det finns så himla mycket att säga, men samtidigt så blir det extra svårt då att välja ut vad jag ska säga och vad som ska utelämnas. är ute lite i sista sekunden jag vet men ja.. vi har ju skolarbete hela tiden för det mesta och när man har möjlighet att vara ledig så tar man den! iallafall jag (a) nu ska jag dock ta tag i detta och börja skriva, talet ska bara vara en a4 och ska ta 1-2 minuter att framföra, dessutom får vi ha papper och "läsa innantill". när jag är klar kanske kan jag lägga ut det här så ni får lite intressant läsning. mohahah :}

mjaaaou!

Kommentarer
Postat av: Marica

hahahaha mjaaaou,, undra vad du har fått det ifrån ;D

2009-02-05 @ 18:29:09
Postat av: ems

jaaa du det är en klurig fråga maricis :O

2009-02-05 @ 18:50:09
URL: http://emslindholm.blogg.se/
Postat av: sofia

jaha okej :) snällt av henne, fint blev de verkligen iaf :) oh, ja de vore jättesnällt :) haha ahh spendera nog mestadels av kvällen me dig tror ja, som sagt mkt o snacka om (o man kommer på så himla mkt smarta saker när man druckit med, haha!) ;) see ya soon hopefully :) <3

2009-02-05 @ 21:34:21
URL: http://sofiaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0