ojski

jag har ju mått bättre om jag ska vara ärlig.. usch
har svept 1 liter fanta nu blandat med ipren och är helt skakis typ
det va jätteroligt hos hanna igår :) mycket folk, gammalt och nytt!
åkte hem med sofia och clara någon gång och tog bussen hem sen
det va en trevlig kväll iallafall :) tack hanna <3

idag ska jag skriva klart min "utredande fackuppsats om renässansen som litterär epok"
det låter så roligt så jag säger det hela tiden, eller det låter väldigt ambitiöst och duktigt och svårt
hehehehe.
dock är det fint väder idag så jag ska nog ta en promenixxxxxxxxx


mjaaaaaaaaaaaou

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh din blogg är fin! hur har du fixat den so well, jag fattar inget? :( well, du är söt, o hoppas de inte dröjer lika lång tid tills nästa gång vi ses som de brukar göra :)<3

2009-02-04 @ 23:28:56
URL: http://sofiaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0