ncnc

jag har insett att min senaste kyss var: svår att komma ihåg
jag lyssnar på: veronica maggio-dumpa mig (och småsyskon som bråkar)
jag pratar: konstant om ointressanta saker
jag tycker om: att prata i telefon
mina bästa vänner är: de bästa vännerna i hela världen som jag dör utan
min första riktiga kyss: hade kunnat vara betydligt mycket bättre
jag avskyr när folk: sitter längst ut på sätet i en full buss
kärlek är: något jag hoppas få uppleva igen
någonstans, tänker någon på: mig? ;D
jag kommer alltid: ha svårt att hålla i mina pengar
jag är hemligt förälskad i gunvald hahaha
sist jag grät var: i förrgår när jag lyssnade på en sorglig låt och pratade kärlek med nina
min mobiltelefon är: lila och söt
när jag vaknar på morgonen: är jag så trött att jag knappt kan gå upp utan att svimma
innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna och ligger i sängen med datorn
just nu tänker jag på att: jag snart ska äta pannkakor och borde plugga matte så jag får G
bebisar är: något jag inte vill ha än på ett tag!
idag har jag: vaknat
ikväll har jag: ja ikväll har inte varit, igårkväll var jag med nina dock
jag vill verkligen: ha en sjukt rolig kväll (få en person)

Kommentarer
Postat av: caroline

hahahahhahha gunvald!

um vad ska vi döpa min till?!?!

2009-02-08 @ 23:17:46
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0