mysdag!

igår så hade jag lovat mamma att jag skulle passa mina syskon eftersom dom är lediga från skolan och hon jobbar. dock hade min lilla bruur sovit hos en kompis så han joinade oss först senare.. =) sen hade vi en väldigt mysig dag! linnea (min lillsis) väckte mig runt halv 9 och sen låg vi o soffan och kollade på hannah montana ett tag före frukosten. sen lekte vi med moonsand (sån sand som man kan forma typ som lera, skitkul!) vi spelade dessutom gogos!! minns ni vad det är? :D såna små plastgubbar som man spelar med, det fanns redan på min tid så man blir lite nostalgisk när man ser sina små skitungssyskon leka med samma saker. iallafall.. ninni kom runt 12 och höll oss sällskap, vi stekte plättar oså och sen kom albin hem också =) då fixade vi varm o'boy och kakor sen gick vi 4 ner till stranden (+lille zlatan) han va nämligen ganska desperat och försökte komma över tylösandsvägen så tillslut hämtade jag honom med rädsla att han skulle bli påkörd eller något. när vi kom ner så fikade vi och sånt. och njöt av det fina vädret :) sen skulle vi spela fotboll och på något vänster så flög bollen i vattnet och ninni fick springa ut o hämta den ;D ganska kallt kan jag tänka mig för den stackaren :( sen gick vi hem och väntade på mamma o lars så vi kunde lämna över syskonen till dom. åkte in till stan och solade för första gången på länge tillsammans med carro (nu har jag bränt mig vilket jag aldrig tidigare gjort i ett solarie) sen gick jag o ninni hem till henne och åt pestokyckling med svamprisotto tillsammans med hennes familj =) en mysig dag helt enkelt!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0