love's divine

nu är allt plugg för denna veckan över :) YEY! naturkunskapsarbete, naturkunskapsredovisning, diktanalys på engelska och historiaprov. skulle haft franskaprov också men som tur är så sköts det fram till nästa vecka :D då har vi dock ledarskapsprov o så också.. men det löser saaaaaaaj :) första veckan i skolan har vart jobbig, efter lovet som avslutades med oscarsgalan är min balans helt rubbad typ. så jag sov mellan halv 5 och tio över 8 idag x) nu är jag fortfarande seg och ska snart kolla debatt. sen tror jag att jag ska hjälpa marcelo att skriva hans tal oså sen blir det SOVA! en av mina favvizzzzgrejer i världen. sova äta o duscha är mina favvizz! imorgon ska jag till frisören faktiskt, bara klippa liiiite och sen ha retorik :) va helgen bjuder på får vi se, kanske fest =) ska nog träffa tjejerna iaf som vanligt!

PUSS :*

I need love, love's divine
please forgive me, now I see that I've been blind
Give me love, love is what I need to help me know my name

   

 



hahahaha ja här har ni lite fler bilden från fredagen än jag la ut på bilddagboken, anledningen är enkel, har över 100 som bevakar min bilddagbok och inte lika många som läser här så ;D inte så smickrande bilder kanske, men tro det eller ej, detta är inte dom värsta x)  men det var en väldigt rolig kväll och jag är glad att jag har med kameran ibland :)


Kommentarer
Postat av: MAJSI/KICKIII

kolla in här din lille bajs :)

2009-02-27 @ 23:02:52
URL: http://newdays.blogg.se/
Postat av: caroline

ÅÅH DIN APA

varför tog du den bilden när det ser ut som om jag inte har nått hår? :(( uhu det fanns bättre, tror det eller ej... :O

2009-02-28 @ 00:02:20
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0