if you can tell me something worth fighting for..

hej på er! marica ville ha uppdatering så här kommer massa tjafs :D jag fullkomligt älskar gossip girl, har snart kollat klart säsong 2 :) och jag älskar Coldplay MKT! på fredag ska vi ha sexparty, några tjejer och jag ska köpa handbojor tänkte jag! det är också mkt najs och porrrrrrigt =) jag ska dessutom bli lite smått berusad tänkte jag. för stämningens skull liksom. men det får bli efter att LatexLina har gått. (hon som ska hålla i det och visa oss lite toys) annars kanske det blir en aning pinsamt :O ett trevligt lov hoppas jag verkligen det blir :} har planerat in att träffa både vänner jag umgås ofta med och vänner jag inte träffar lika ofta så det känns najz! ska passa mina uurgulliga syskon också och skriva ett naturkunskapsarbete om norrsken med ninnipinni. imorgon ska jag leka med min finaste marica, inget lov är komplett utan maricawildkids är också ett miiiiicket bra program, jag hade blivit en björn om jag varit med! det fick jag reda på när jag gjorde ett test på svt.se =) om jag varit 10-12 hade jag lätt varit med!!! ska tvinga mina syskon att vara med när dom små liven har åldern inne :}

puss på er :O



en inte så smickrande bild med dålig kvalité.. men asså KOLLA MIN BIKINILINJE :O jag va ganska brun då :( detta är från en kväll där jag och anna (såklart) och lisette frida jennifer och jessica var på typ idas och käkade :) en mysig kväll och jag vill så gärna ha sommar NU!


Kommentarer
Postat av: Marica

ohohh ses idag sötii :D

2009-02-16 @ 11:14:18
Postat av: Anonym

ge mig sommmar

2009-02-17 @ 16:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0