i feel so alive

Hej lilla gumman,   Nu är det betalt o klart. (men du måste ha bättre koll på din ekonomi)

skrev min underbara morfizzz som hade betalt en räkning jag slarvat bort :( han är besssst! hur ska jag klara mig utan honom när dom åker till costa rica inatt? :(:( visst är dom värda det, men jag kommer ändå sakna dom hur mkt som helst. bääästa morföräldrarna i världen =)

igåår hade jag först retorik, en annorlunda lektion så det är ganska kul. fick tillbaka talet med :) det skriva talet va mvg men inte framförandet (NERVÖÖS) så totalt sett blev det ett vg+, men kommer inte ha svårt att nå upp mitt mål tydligen :) så det känns jättebra.. mitt första tal o allt! när jag och nina haft följe till österskans och jag skulle hoppa på bussen hörde jag någon ropa mitt namn, det va lisette och hon bad mig följa med o fika med henne och hanna, som jag saknat jättemycket!! så det va jättekul :) kom strax före halv 6 då fick jag börja fixa mig direkt, strax före 7 gick jag upp till mina gamla grannar magnus o lollo och deras barn och där fick jag jättegod mat :) OCH SEN typ kvart i 9 tog jag bussen till Ola :) på bussen träffade jag sofia och hennes kompis vilket va trevligt, lite sällskap ju =) hemma hos ola var det trevligt, fick lite goda drinkar och vin, vi tog det mest lugnt o hade det trevligt :) tog bussen hem med adam runt 1 och kom hem strax före halv 2 så det va en ganska lugn o tidig kväll vilket va skönt =)

you are one of a kind

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0