heyhey

jag är så långt ifrån blogghumör man kan komma just nu. orkar inte skriva om något alls :}
hade sån samtalskväll igår med nästa hela klassen, käkade pizza o snackade genus, mycket roligare än det låter faktiskt och det var en mysig kväll :) idag har jag lanat the hills och sovit typ hela dagen, nu ska jag möta olivia en halvtimme ellerså bara och säga hejdå för hon åker till frankrike på fredag! imorgon blir det förhoppningsvis bio :) jag drömde en mysig dröm förut, men drömmar är somsagt drömmar och jag vill inte ha något med killar att göra just nu känner jag. olycklig kärlek sucks right? :)


Kommentarer
Postat av: oliv

olycklig kärlek my ass, det är killarna som suger!!

du är bäst <3

2009-02-12 @ 21:18:35
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0