fail

usch detta är ingen bra dag alls..
började helt okej faktiskt, kom upp i tid och hann med bussen.. men den blev värre sen när folk va dumma och retades (vilket jag brukar älska men jag kände mig lite ja, påhoppad och jag överreagerar det vet jag xD) och ja sen nu i slutet i skolan när folk skällde utan anledning och endast för att dom var trötta. (är van att folk tar ut ilska på mig men vafan?) sen när en falsk vän finns i ens närhet och inte fattar att den gjort fel alls och inte verkar vilja be om ursäkt heller. då blir det inte alls bättre :D kände liksom att det fick va nog så jag åkte hem. vill bara lägga mig i sängen, gråta, dra täcket över huvudet, somna, och inte vakna mer! eller jo jag kan vakna den 8:onde april, vårsol och en myndig emma. 

en positiv sak iaf, såg danstreornas slutproduktion idag .. :} och dom var duktiga! älskade numret till trouble med coldplay! en positiv sak till, gårdagen på harrys med olivia, jossan, julia, felicia, malin, matilda och filippa var jättemysig :) allt möjligt snack, god mat o jättetrevligt sällskap verkligen. så en toppenkväll helt enkelt för att fira en underbar vän.hoppas olivia va nöjd iaf ♥

nu ska jag göra som jag sa där uppe, lägga mig i sängen lipa dra täcket över huvudet o inte vakna på ett tag.
bläääääää på denna dagen!

Kommentarer
Postat av: Marica

emsipemsi <3<3

2009-02-04 @ 15:07:26
Postat av: caroline

jag vill också bara dra täcket över huvudet och sooova till fredag kväll!

2009-02-04 @ 19:25:43
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0