dark angel

baby I'll try to love again but I know,
the first cut is the deepest..

har varit ett toppenbra lov och en helgalen helg :) shopping, godis, mys, fotbollstittande, falkenberg, massssa vänner, sexparty, festande, oscarsgalan and so on, just nu ska jag analysera en engelsk dikt som heter "dreams" så jag tänkte återgå till det och ge er en rapport om mitt oerhöööööööööört intressanta liv typ imorgon!

(har tagit tag i körkortsgrejen nu faktiskt, valt körskola och kollat tid för handledarkurs, körkortet ska vara mitt före 30:e december så jag får bensinpengar en vecka!!!!! tänka sig att det ska krävas ett vad för att jag ska ta tag i körkortet xD)

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha, shit hur orkade du?! :O jag pallade knappt sitta uppe till halvett alltså...xd var dödstrött! men mkt smartare o kolla sammandraget, där fick man ju me det bästa ;)

2009-02-25 @ 20:12:06
URL: http://sofiaaeklund.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha, shit hur orkade du?! :O jag pallade knappt sitta uppe till halvett alltså...xd var dödstrött! men mkt smartare o kolla sammandraget, där fick man ju me det bästa ;)

2009-02-25 @ 20:26:36
URL: http://sofiaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0