alla hjärtans daaag?

hmm är det bara jag som känner att denna dagen är mycket överskattad och onödig? nja antagligen jag och alla singelmänniskor där ute.. förut älskade jag alla hjärtans dag och min förra va ju underbar :) mat på resturang, rosor, jordgubbar o sådär. men det va då det, nu är jag väl glad för er andras skull och bitter för min egen :) jag tycker ändå, och det har jag alltid tyckt, att hela denna grejen med alla♥dag är för kommersiell och affärerna spelar på ordet kärlek för att tjäna en massa pengar. det jag älskade med alla♥dag var känslan, av att det fanns någon där ute som älskade mig och tyckte jag var underbar.. det är väl det enda jag saknar med ett förhållande, känslan av att förändra någons värld till det bättre. och visst ville jag väl också fira den dagen, då gjorde jag gärna det med en mysig middag på resturang och rosor och det där va ju som grädden på moset, en fin gest som gjorde mig glad :) men i år så har jag inte pojkvän som ni vet och varför deppa för det? jag mår ju bättre nu än någonsin.. men okejdå jag är lite depp och därför ska jag spendera kvällen me de personerna som är kärlek för mig :} höhö. nej men med några av de som jag älskar mest!  så om ni precis som jag är singel, samla ihop era vänner eller er bästa vän och spendera en mysig kväll med dom =) det är precis lika mycket kärlek som en partner, om inte mer.. ha en underbar dag och kväll!

   

caroline, ninni, nina, marica blir det alltså (och moi) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0