puws

♣jag orkar inte blogga seriöst, ska nog stänga ner den (Y)
men då kom jag på att allt försvinner så jag ångrade mig :)

har hunnit ha nästan ett helt påsklov, spenderat mycket tid med mina fina vänner och en massa tid ute i det underbara vädret, men viktigast av allt, JAG HAR FYLLT 18! äntligen!! fick en massa fina presenter, cykel, jeansjacka, parfym, ansiktsprodukter, iPodfodral, 2 halsband, väska, 1 tisha, 1 tunika, 1 drinkbok, 1 plånbok, vacker prinsesskrona ;D carro kom med kladdkaka på dagen och på kvällen va jag ute med mina fina tjejer och åt på harrys, för att sedan kolla CL på B&B, tack brudar! ♥ sen har jag fått en hel del födelsedagsdricka ute på krogen, cider, öl, shots, drinkar osv. mohaha. det tackar man ju inte nej till! va ute med jonna carolina o lollo i fredags, vi va mest¨på moon men även på tre♥ och asian oså, i lördags va jag ute med olivia o ninni m.fl o vi gick också mest runt, trots att mitt minne sviker mig en hel del så va helgen kalas! har spenderat 2 mysiga eftermiddagar i rad med ninni, igår satt vi på jansabryggan i timmar och åt glass och idag satt vi längst nissan och åt räkor! jag älskar våren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0