I FEEL SO ALIVE

japp ännu en helg är över, denna har varit extra bra faktiskt. minns inte när jag hade en helt lugn helg sist, var ju hemma förra lördagen men det berodde på att jag va helt förstörd typ, haha. men äsch, är nybliven 18-åring och det är man ju bara en gång :) så det gäller att passa på och bara leva och vara galen!

i fredags förfestade jag med mimmi, tesse och alex hemma hos tesse i oskarström. vi käkade pizza, drack smultronvin och spelade ölspelet, sen åkte vi till stan och moon, där vi dansade både i schlagerrummet och på dansgolvet. varvade detta lite med asian och en mördarcider :R min kväll avslutades mysigt sen, dock med fruktansvärd smärta i fötterna =(

i lördags (igåår) så hade vi gäster eftersom min fina bror har fyllt 8. jag var med och åt och drack lite innan jag tog bussen till stan där jag mötte jonna och lollo och tillsammans tog vi bussen till simon på kärleken. där förfestade vi lite innan vi drog till lokalfest i holm.  där stannade vi till kvart i 1 ungefär sen åkte jag o kirsty m.fl in till stan, vi satte oss på asian och drack lite. mötte max, carro, amme och inte minst gustav som fyllde 18 så honom ville jag gratta :) vi drog vidare till tre hjärtan där vi dansade tills fötterna blödde (nästan) kul men varmt. vi gick runt lite och sen blev kirsty hämtad. jag skulle däremot gå hem med gustav o amadeus men först åt dom sen började vi vår resa hem, den tog typ 40 minuter eftersom dom skulle cykla och röka på samma gång (?) åkte på ammes pakethållare samtidigt så det va inte en bra idé.. kom hem runt halv 4 och då stupade jag i säng direkt.

idaaaog vaknade jag runt halv 12, ganska schleten efter 2 hårda utekvällar men ändå piggare än jag trodde :) har pratat en massa med jonna i telen och nu ska jag plugga! för klockan 5 ska jag på nova canticas konsert på teatern tillsammans med felix. bisse ninni jenny och gabbe m.fl ska vara med så det måste jag ju se :O

MASKINEN-PENGAR!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-27 @ 17:36:24
Postat av: nina

grattis till uppdateringen -.-

hihi, fin fina du <3

2009-04-27 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0