spending my time

ååh jag har så jävla tråkigt. ligger i min säng med laptopen.. finns inte så mycket annat för mig att göra. orkar ju knappt göra något. får sms från klasskamrater ibland och jag saknar er så himla mycket! precis som jag saknar mina andra vänner. idag har jag varit hemma i en vecka. fattar ni, en vecka! har knappt gjort något på denna tiden och det är så tråkigt. om jag nu ska försöka gå emot min egen personlighet och försöka vara lite positiv så kan jag komma på två bra saker med att ha fått körtelfeber nu. nummer 1: jag kommer aldrig få det igen. nummer 2: ingen skolidrott på minst en månad (allt beror på mina underbara dåliga levervärden). resten är ju negativt såklart: INGA KYSSAR, inte en droppe alkohol, det tar minst en månad att bli frisk, jag blir trött o seg, trots att jag knappt kan äta och därför gått ner i vikt syns det inte, för min mjälte o min lever är så svullna att jag istället ser gravid ut. ni skulle se ;) ingen vacker syn vill jag lova. nej nu ska jag försöka äta en macka, dricka lite nyponsoppa och läsa en tidning.

någon som har tips på vad man kan göra när man sitter fast i en tråkig lägenhet?



mannen i mitt liv håller mig iallafall sällskap dagarna i ända =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0