sjunollorna<3

here it goes, det lååååånga helginlägget jag lovade :) kommer bli mkt att läsa ;) tänkte börja med fredagen såklart!

fredag: Började med Rättskunskap & prov.. men det gick bra konstigt nog :D Jag fick 39/41, mvg :) när lektionen var slut brummade jag in på cykeln till stan för lunch på plaka med mamma&morfar, mysigt. fick även en sjal av morfis. :) Sen mötte jag angelica, hanna och sen lis1, köpte en svart likadan tröja som ninnin har. När jag shoppat klart va det fort hem o sen stress mot tåget, vi hann! Väl uppe i gbg vandrade vi runt lite i nordstan och sen åt vi på pizzahut. GRYMT GOTT! Sen så gick vi mot liseberg för att se HÅKAN HELLSTRÖM! Denna upplevelse går inte att beskriva med ord, det va det underbaraste jag varit med om någonsin. Håkan måste upplevas live på Liseberg för att ni ens ska förstå känslan.. På tåget hem var Caroline allmänt pinsam :) men jag tycker om henne ändå, en underbar dag med underbara tjejer!

lördag: vaknade ganska tidigt och var tvungen att städa mitt rum ;( men sanne ringde mig och räddade mig, hon ville ha med mig till stan så vi vandrade ett tag, letade jacka till henne och skor, vi hittade bara skor, SNYGGA STÖVLAR! Det som sen hände på torget är för hemskt för att beskriva.. mina tankar går till familjen, och till mina berörda vänner Caroline & Sanne. Älskar er! Iallafall.. på kvällen skulle jag och mina sjunollor till Lisa i Getinge för lite partaj, där va 6 av oss 7, Lisa, Jag, Caroline, Ninni, Nina & Marica. (Carolina du saknas) Älskar mina underbara tjejer. Där va det grymt roligt och det gick ju lite vilt till för vissa av oss. HAHA. Säger bara: "Jag vill följa med, jag ska bara torka av mina byxor först, det är spya på dom" hahah. måste upplevas! ROLIG KVÄLL MED BÄSTA TJEJERNA!

söndag: vaknade av någon anledning upp på ninnis matta (?) hmm.. det va jag, nina och caroline som sov där. Vi va allmänt sega hela dagen och gick till kebabhouse för lite pizza och massa cola! det va grymt gott, särskilt colan!! Sen gick jag hem ett tag och Ninni kom senare, vi skulle pluggat.. men istället kollade vi OTH och gick ut o gick med caroline. men det är mysigt det med :) klockan 22.00 började jag plugga inför provet jag hade nu idag. lyckat va?

idag: dagen började med historiaprov, säger bara som så, jag har aldrig gjort så dåligt ifrån mig på ett prov. får aldrig g men jag tror verkigen jag får det på detta :( haha. men får skylla på min sjukdom. efter en lite halvgalen skoldag fylld av skratt skyndade jag hem för att möta oliven, vi gick bort till hemköp, till skomakaren osv. Nu har jag precis käkat lite, ska duscha och packa o sen bege mig bort till älskade oliven igen,ska nana där inatt :) känner att jag behöver min bästa oliv idag! i love u<3

det va en låååång uppdatering :) men jag lovade ju right? vi sjunollor bestämde att vi skulle ha en lugn helg men dom planerna verkar redan sabbade. mig gör det inget. mat hos mig före på fredag iallafall älsklingar!

over and out

     

   
   

lite bilder från lördagen :) visst är man snygg?

Kommentarer
Postat av: caroline

sjunollorna är bäst!

du är bäst emma <3

2008-09-29 @ 20:17:47
Postat av: Marica

I LIKE I LIKE! :D <3

2008-09-29 @ 20:39:16
Postat av: NINA!!

underbara, underbara helg! bästa på VÄLDIGT länge! ååååååh <3

haha, till helgen ska vi ha minst lika kul <3

2008-09-29 @ 21:23:09
Postat av: Hanna

du ser lite röd ut om kinderna sötnos :) <3

2008-09-30 @ 15:48:53
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0