nytt armband


Idag fick jag hem det här armbandet jag beställde för 2 dagar sen, snacka om snabb leverans. Så nu klär det min vänstra handled. Beställde från kyssjohanna.se, där finns grymt fina smycken. Där finns många liknande mitt med läderband och någon symbol, finns många med peacemärke och liknande, men just mitt är lite billigare än dom andra som ligger på runt 450 kr.

 I vilket fall som helst så bara älskar jag det! De svarta tunna läderbanden och guldbrickan med texten survivor. Jag kände att jag var värd något fint =) haha. Plus att survivor känns lite som jag just nu. Tack sandra för tipset. :)
Om ni är sugna på nya armband eller nya smycken, klicka in er här till kyssjohannas hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0