nobody said it was easy

min kära morbror va nyss på besök, mycket trevligt :) han bor ju somsagt uppe i sthlm så det blir inte allt för ofta vi ses, men detta året verkar bli ett rekordår ;O haha. han tyckte min tysta mesröst jag har just nu var väldigt behaglig att lyssna på så det kanske är något att satsa på. hoppas verkligen jag och mamma åker dit snart! jag har ju inte shoppat NÅGOT på 8 dagar så mina pengar sitter tryggt på konton än. vill dock shoppa upp dom nu! just nu väntar jag på att SYTYCD ska börja.. har inget annat för mig. och imorgon ska jag till hemmakväll och låna mig en box av någon serie, kanske ska jag ge mig på lite OTH, eller rekommenderar ni det? har ju inte direkt följt den serien. tror jag ska försöka mig på skolan på måndag, eller rent av fredag. äsch det får vi se. och juste om ni ogillar någon, säg till så kan vi se till att lägga lite spott i den personens mat eller något :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

man ska inte spotta i någons mat emma :(

saknar dig!

2008-09-03 @ 22:05:03
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0