juno

dåligt med uppdatering nu jag vet jag vet. men jag har ärligt talat INGET att berätta.. inget händer sorry. jag är ju somsagt inlåst i min "underbara" lägenhet och det har jag varit i snart 2 veckor. dock ska vi köpa ny soffa så mamma släpade med mig till chili(?) och ojade sig över om jag kunde orka gå i trappan. vilket jag minsann kunde, magi! men det var ju nätt o jämt.. haha, oså var det utmattande så jag däckade i en soffa, sen åkte vi till team sportia för jag skulle få nya mjukis eftersom det har blivit min nya uniform (och de gamla är numera utslitna) och jag fick i mig en cola på maxi sen. heja emma. och idag har jag ätit yoggi och lite mat!! jag har också kunnat skämta lite, vilket tyder på att jag börjar piggna till. denna sjukdom eller vad man säger är dock lurig, för så fort jag sa till mamma att jag kände mig lite bättre så fick jag typ akut ont i magen och halsen och la mig ner i soffan och halvdog. hmm, gud jag tycker inte detta straff är kul längre. =( aeh skämtosidå, jag känner inte ens igen mig själv i speglen längre.. inte nog med att jag ser ut som ett marsvin med svullna körtlar, mina ögon är heelt svulla och med vackra blå ringar under (Y), resten av mitt ansikte är också svullet. helt underbart. jag har ju som mål att gå till skolan på måndag, men om jag mår såhär ska jag stanna hemma mer sa mamma.. så snälla håll en tumme för att jag börjar piggna till nu, efter 2 veckors bajs. sen vet jag att det tar minst 1 månad till innan jag blir frisk, och jag får inte anstränga mig förrens levervärdena är perfekta igen, ungefär 4 veckor efter jag blivit frisk. inga kyssar o ingen alkohol heller.. men om jag skulle få slippa denna skit, så hade det varit guld värt! jag har liksom blivit ganska bitter.. satt och störde mig på han gavin degraw eller va han heter, hörde hans låt på radion då han sjunger typ "I'm inloooooove with a girl" och jag blir så jävla sur, tror han att han är speciell eller? grattis som fan att du är kär gavin och hitta något bättre att skriva om nästa gång. =)


idag har jag kollat på juno, sent jag vet.. men bättre sent än aldrig right? jag tycker faktiskt den var bra :) en söt feelgood film typ, precis vad jag behöver just nu. och jag blir mkt avskräckt vill jag lova. se den ni andra som precis som jag är lite efter och har missat den ;)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Marica

Se till att bli frisk nu Emma! Saknar dig<3

2008-09-07 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0