it's just tears and rain

hihih nu har jag slutat men det har inte dom andra i min klass :D (förutom felix för han går i min franska) skadeglädje är den enda sanna glädjen sägs det ju, jag tror det stämmer :) imorse uträttade jag ärenden med carolina före skolan, det gick bra så jag är glad :) sen köpte jag ett par underbart snygga skor! ett par svarta skyhöga lackpumps som skiftar litegranna i lila typ. ascoola. dock blir jag 177 cm i dom :D haha. Sen har vi tagit skolfoto idag, fan asså. Detta kommer bli så dåligt. jag va inte ens beredd när hon tog bilderna och jag typ kollar upp åt höger för jag stod o tänkte...  men men sånt händer ;D ska råplugga idag! skulle gjort det igår men jag kollade film med en kompis istället så.. sen ska jag ut med ninni :) man får ju verkligen se till att ta vara på det fina vädret nu! hmm vad har mer hänt? jo juste jag fick min sista lön nu, för typ 4 dagar i augusti. Jag fick 2631 kr så jag räknade ut att jag tjänat 17 070 kr totalt i sommar. PRECIS under den där skattegränsen, snacka om flyt :) har dessutom frikort på apoteket nu så medicin är gratis. skumt


min skooooo ♥

over and out
ems

"jag är så mycket starkare än du, det har jag lärt mig nu"

Kommentarer
Postat av: filippa

jag är avundsjuk på dig! vi sitter i skolan och idag fick jag spel på ullis. vi fick 110, sjojar inte, glosor till nästa vecka!!! dina pumps är heta!

2008-09-25 @ 17:54:26
Postat av: odinge

ey fett nice sko

2008-09-25 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0