I'm so much better

skola skola skola. traukigt. men lite missöden idag så jag kom inte förrens klockan 10 (2 timmar efter). Det är typ så att jag inte tål min antibiotika jag fått så min kropp har reagerat på den. ganska rejält dessutom.. vill inte direkt visa mig ute.. Jag vet så jävla väl att det finns värre saker i världen, men just nu känns detta som ett enooormt problem :( fy. Imorgon är en ganska kort skoldag :D 10.50-15.00, inte fy skam faktiskt. Men, om detta sitter kvar så blir det back to the doctor. som många vet att jag avskyr så det suger. jaaa, helgen? äntligen ska jag umgås med vänner. ska bli underbaaaart. vi får hitta på något roligt! Sen vad händer mer, vi har köpt biljetterna till gbg, vi ska se HÅÅÅKAN <3 om 9 dagar, dessutom åker Car:Olina snart till NYC :( lyx!!!!!

Dagens insikt: Om jag känner sig ful så förstörs hela dagen, och det syns att jag känner sig megaful. Även om ingen tänker på det så blir allt sämre. =Idag är dålig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0