I wanna rush to the start

buhuuu snart ska jag till doktorn igen ändå :( det är en jävla tur att jag är 17 så jag slipper betala 180 kr eller vad det nu är. Då hade jag nog bara gått i extrema nödfall.. typ om jag håll på att dö eller så. Jag ville ju fika med majsi idag men ser jag ut såhär så är det rätt så kört. Då går jag ENDAST till doktorn och ingen annan stans. Den där underbara sovmorgonen jag skulle fått idag är rätt körd nu.. Mamma väckte mig halv 8 för att inspektera och så ska jag va hos doktorn 10. tveksamt om jag ens går till skolan idag dock. inte så kul att gå till skolan och se ut som en salami? x( Har redan missat en massa jag vet, men jag får kolla på det hemma. Har böckerna hemma faktiskt duktig som jag är.
förresten, alla små vänner så ska se coldplay, jag är avundsjuk :(

Dagens tanke: Varför blir man höstdeppig, eller nykär och lycklig? Varför finns det inget mellanting åt mig? :D

Kommentarer
Postat av: odinge

jag är mellantinget , lite av varje :D:D

2008-09-19 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0