I don't want you tonight

Nu så lever jag lite halvt igen.  Trots sviterna från körtelfebern + allergichocken. Hur vet man det undrar ni säkert? Jo jag har börjar shoppa :D Litegranna då. Men nu har jag hittat ännu ett par skor jag är helt förälskad i.. Det är så att jag inte ens kan sluta tänka på dom. Då är det illa.. Dock kostar dom 1000 så jag funderar fram o tillbaka på om det är värt det.

Hittils har jag köpt:
♥ 1 höst/vinter jacka
♥ 1 par stövlar (bruna!!!)
♥ 1 par byxor
♥ 3 tröjor
♥ Strumpbyxor

Men sen så har jag lite saker kvar att köpa: Kanske skorna då först o främst, sen 1-2 par jeans, stickade kofta/koftor, Något rutigt, Någon tunika, en väska, lite underkläder, svart kjol (gärna med dragkedja hela vägen)

När jag fixat allt det så är hela garderoben klar och jag är nöjd.. dock typ några tusen kronor fattigare ;D Men det är smällar man får ta. Detta blev ett tråkigt inlägg om kläder, reslutatet av shoppingen får ni väl se när ni springer på mig på stan (där kommer jag befinna mig mkt nu) orkar ej blogg så HA DET BRA KOMPISAR

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är så söt <3

2008-09-20 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0