history

jättedålig uppdatering jag vet förlåt. men jag har haft en väldigt fullspäckad helg så det har inte blivit en lung stund så jag kunnat sätta mig ner och skriva. fy på mig! ska skriva ett riktigt ordentligt inlägg när jag kommer hem från skolan, om både fredagen, lördagen o söndagen som alla var mer eller mindre underbara dagar! :) just nu är mitt största problem att jag har historiaprov om 45 minuter, ett prov jag inte ens pluggat på typ, ännu mindre varit med på lektionerna. hahah. så jag fattar ingenting, det blir ett blankt prov för min del. aja jag har mig själv att skylla som mamma sa, hon tycker jag ska minska på det roliga och plugga dessto mer. nejtack. önska mig lycka till! så får ni en rejäl helguppdatering sen :)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0