hej kompisar

Ett tag sen nu, sist jag skrev hade jag ju kommit till insikt o allt. och jag står fast vid det jag kom fram till då, så applåder för mig tycker jag. :) hmm, what's new? Jag har klarat av 2 hela skoldagar nu, fast idag har vi kollat ganska mycket på OTH så .. vet inte om det kan räknas som en hel dag .. ;D det är nämligen så att vi har Lisas OTH boxar i skolan och en tv i klassrummet så.. varje rast (ibland lektion) sitter många av oss där och bara kollar. ganska skönt vill jag lova. Det känns urkonstigt att vara tillbaka i skolan nu, konstigt men skönt. Har saknat mina kompiisar och att få lite rutin. Men varje lektion får jag reda på mer jag ska göra så då är det inte lika kul längre.. Nu idag ska jag läsa om Freud och Psykoanalysen till psykologin. Tur att vi redan läst en del om Freud i ULS'en så det är inte helt nytt.. Ska nog ta mig en titt på matten också. Men viktigast av allt så kom nya veckorevyn idag så den måste ju läsas :D Vet ni vad jag också fick på posten? 2 biobiljetter och 2 "menyer" med en mellanstor läsk + popcorn. Det fick jag från Städservice på sjukhuset där jag jobbade i somras, gulligt tycker jag! Får se om BAAAJSNinni hänger med mig :D Har dessutom tagit tag i en hel del saker nu som behövdes tas tag i. Känns som att allt bara blir bättre nu

dagens insikt: Jag klarar mig inte utan min kalender. tack för att du finns och håller koll på mitt liv <3



älskling<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

En lika snyggsnygg kalender som jag har !! Kan säg att utan den hade jag inte klarat av en endaste dag , fatta lost jag hade blivit ! Haha , hoppas allt är bra hemma :)

2008-09-18 @ 23:53:09
URL: http://atroell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0