feeeeelgoooood

När jag låg där i min säng, tittade ner på min vänstra handled och såg survivorarmbandet och hade kommit någonstans i mitten av låten I don't need a man med Pussycat Dolls som spelades på min rosa kompis, då bestämde jag mig! NO MORE BITCHING, NO MORE CRYING, NO MORE!! jag ska sluta vara en löjlig liten gnällapa. Nu är det dags att ta mig i kragen och ta tag i allt. Och nu har jag bestämt mig (äntligen enligt några av mina vänner ;D) att gå vidare. Jag ska släppa honom, och gå vidare med mitt liv. Tidigare har jag nog inte velat gå vidare, vilket Carolina oftat påpekat, men nu vill jag. Jag vill inte må såhär mer. För att han inte är värd det, och inte jag heller. Jag är värd bättre. Det tog nästan exakt 3 månader för mig att inse detta men ikväll så föll allting på plats. Det var som att få en uppenbarelse haha. Jag ska lära mig att leva igen, och inte minst älska igen. Jag kan väl bara önska dig lycka till med vissa, och hålla huvudet högt :) För just nu är jag helt euforisk, kommer inte kunna sova. Jag har bestämt mig för att gå vidare, OCH jag börjar bli frisk. Kan det bli bättre? Nej.

Detta är början på resten av mitt liv
TACK ALLA
Love Ems ♥

                                                                                                                  ........................       P.S. It's too late to apologize

Kommentarer
Postat av: Sofia

You go girl! ;D

2008-09-15 @ 15:51:47
URL: http://sofiaskaune.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag såg böögen på stan idag

du förtjänar bättre! :) <3

2008-09-15 @ 17:08:49
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0