du som tog mitt hjärta

bio och mys med hanna bjöd denna dag på. det gillar vi! vi pratade en hel del välbehövligt, sen såg vi Mirrors på bion, SÅ JÄVLA LÄSKIG :S helt sjukt.. väldigt bra faktiskt, men läskig. sen den om ni vill ha någon att krama sönder och hålla handen med! (tror nog hon ville ha sin lille man jag fick henne så jag är nöjd ha ha) Det var med obehag i magen som vi gick från bion o hit för lite mys oså. Nu är hon dock påväg hem så får vi se om hon överlever :O Min medicin börjar kicka in nu så mina ögon går i kors, ska nog shoppa mer imorgon så jag uppdaterar.

oo juste, har tänkt på skorna hela kvällen nonstop så jag tänker köpa dom ändå :D så på måndag får ni se här på bild..

en sak till.. som ni också kan få se. mina läppar är sjukligt röda, utan läppglans eller något. ser ut som jag smetat på läppstift typ. rätt sjukt. tog en bild på biotoan när det såg som sjukast ut. hmm.. lägger in en bild imorgon för nu är klockan snart 2 så jag borde sova istället..

mycket nödvändig osammanhängande info där. natti

Kommentarer
Postat av: Hanna

DEN VAR LÄSKIG

tack för igår sötnos <3

2008-09-21 @ 12:15:48
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0