but I know I'm on a losing streak

buuh jag som ändå bara klagar just nu kan ju passa på att klaga lite till. jag hade kunnat sitta på en intressant rättskunskapslektion just nu =( men nepp här ligger jag och tittar på våra bästa år (!!) jag HATAR att vara sjuk, på detta sättet. jag är inte alls klen annars och jag stannar typ aldrig hemma för sjukdomar, brukar bara bita ihop. men nu vill jag så gärna slippa härifrån och va i skolan, men jag varken får eller orkar. min kropp skulle ta för mkt stryk. dock kan jag inte äta, vilket kan medföra svårigheter. kan inte äta för att jag har så ont i magen och för att min hals är igentäppt typ. haha. såå bara för det missar jag 2 roliga saker denna helgen! som jag hade sett fram emot :( jag är ju såklart inlåst hela helgen igen. skitkul. jag säger bara er en sak, få aldrig körtelfeber, detta är riktigt urk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0