becoming insane

When you're gone
The pieces of my heart are missing you.

Idag är det friluftsdag för oss på Sture så jag sitter här i mina mjukis och väntar på Lisa. Ska skjutsa henne till Östra stranden på min lilla cykel. Vi ska vara där och leka lite o grilla typ. Blir en skön dag :) 11.02-14.02 istället för 8.10-15.00 som vi skulle gått (lägg märke till den mkt exakta tiden.. ledarskap alltså..) Kom nyss på att jag skulle tänka ut en lek till idag, men det har jag glömt :( aff. Ska nog allt dra mig nu ha det bra sålänge.

Det är den där känslan av tomhet.. Som att något saknas och aldrig kommer komma igen. Det känns som om någon tagit en sån pepparkaksform ni vet, och tryckt ut en del av mitt hjärta. Det gör så ont, men det konstiga är att jag inte vet om jag vill ha tillbaka den där biten av hjärtat. Det gör nog för ont..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0