2 veckor

oh idag har min körtelfeber 2-veckorsjubiléum. alltså var det 2 veckor sen jag blev sjuk :/ kan ni fatta, det låter helt sjukt. att jag inte varit i skolan på så lång tid. och ne jag är inte där idag heller.. det har blivit någon slags trend nu, att jag bestämmer att jag ska till skolan nästa dag, men så ligger jag där dagen före och mår skit och kan inte sova på hela natten.. så var det inatt igen! eller ja igårkväll försökte jag sova runt 9 för jag var trött men det gick inte för jag kände mig så dålig. tog ipren vid 8-tiden så den satt ju i.. då jag kände mig mkt varm så tog jag tempen, 38,7 MED ipren i kroppen. rätt sjukt. så fick jag höra dom där orden igen: du går inte till skolan imorgon.. usch jag vill ju, konstigt va? men imorgon händer viktiga saker så om jag bara lyckas må lite bättre så kommer jag gå. läängtar efter er!

/ EMS ♥
I've lost myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0