10/9

godmorgon, woho idag är första dagen jag lyckas sova längre än till 9. men sen va jag ju vaken hela natten också.. igår hade jag ett ganska långt samtal med min klassföreståndare och jag blev helt chockad, hon bad mig att stanna hemma veckan ut så jag kunde vila upp mig ordentligt "hon hade sett elever som kommit tillbaka innan dom va helt friska och det ville hon inte se hända med mig" sen frågade jag henne om jag ska hämta böcker, hur jag ska göra med läxor,prov osv. och hon chockade mig lika mkt igen, böckerna skulle jag inte hämta! skulle vila istället (!!!) läxorna och proven skulle vi dra ner på så mycket som möjligt och jag skulle bara göra det absolut nödvändigaste. känns ju verkligen skönt att slippa göra allt sen och känna stress, men att gerd sa det gjorde mig väääldigt förvånad.

nu ska jag äta frukost, typ 4 olika tabletter :R haha nej skämtåsido, ska försöka äta idag. jag dricker bara yoggi så mamma är så orolig över proteiner.. haha.

/ EMS ♥
keep on trying bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0