you'll never see me fall apart

Jag lyckades somna igår tro det eller ej. :O efter lång msnkonversation och Mamma mia så somnade jag nog strax efter 4 och sov till typ halv 11 så jag är ganska sliten idag, men inte lika sliten som efter vi varit hos felix. hih. Hade en lunchdejt med Lisa idag så jag gick in mot stan ungefär kvart i 12 och kom hem strax före 3, vi käkade kinesmat på peking, buffé som va jättegod och sen friterad banan till efterrätt :) sen gick vi runt lite, provade pälsmössor på myrorna bland annat. haha, det va mysigt iallafall :) nu ska jag snart laga mat till familjen (jag är så himla duktig jag vet) och ikväll ska jag och Nina kolla Sex and the city filmen och Mamma mia, våra favvisfilmer. tillsammans med det ska vi typ dricka cola och äta chips+dipp så det kommer bli väldigt mysigt :) behöver prata av mig dessutom!

It's just emotions, taking me over
caught up in sorrow, lost in the song

tänkte hälsa till olivia att jag älskar henne mest, du slår alla killar. har jag dig så kan jag va snigel forever. bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0